Ένα ιδιαίτερο και συγκινητικό ποδοσφαιρικό ραντεβού δίνουν η αθλητική κοινότητα, Ελληνες και Κυπριοι Αστυνομικοί, με φόντο την τιμή και τη μνήμη.
Η Λέσχη Αστυνομικών Θεσσαλονίκης διοργανώνει ένα μεγάλο Τουρνουά Μνήμης, το οποίο θα διεξαχθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου και ώρα 18:30, στο Γήπεδο Επανομής Θεσσαλονίκης.
Στο τουρνουά θα δώσουν το «παρών» τρεις ξεχωριστές ομάδες, που ενώνονται για καλό σκοπό:
- Η ομάδα της Λέσχης Αστυνομικών Θεσσαλονίκης
- Η ομάδα των Βετεράνων της Αναγέννησης Επανομής
- Η ομάδα ποδοσφαίρου της Αστυνομικής Διεύθυνσης Λάρνακας Κύπρου, που ταξιδεύει ειδικά για τον σκοπό αυτό.
Το τουρνουά είναι αφιερωμένο στη μνήμη του Π. Θεόφιλου και του Γ. Μιχαηλίδη.
Παράλληλα, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, θα πραγματοποιηθεί μια ξεχωριστή και συγκινητική βράβευση του παλαίμαχου ποδοσφαιριστή Ντίνου ΚΟΥΗ, αναγνωρίζοντας την προσφορά του στα γήπεδα.
«Σας περιμένουμε όλους στο γήπεδο για να στηρίξουμε αυτή την προσπάθεια, να τιμήσουμε τη μνήμη των δικών μας ανθρώπων και να χειροκροτήσουμε τους αγωνιζόμενους!»
Πληροφορίες Εκδήλωσης:
- Ημερομηνία: Δευτέρα 29 Ιουνίου
- Ώρα Έναρξης: 18:30
- Τοποθεσία: Δημοτικό Γήπεδο Επανομής, Θεσσαλονίκη
- Είσοδος: Ανοιχτή για το κοινό.


0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου