27 Νοεμβρίου 2015

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ







ΠΡΟΣΟΧΗ  ΥΠΟΨΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ 

ΕΝΑΡΞΗ  1-ΗΣ  ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ  ΑΠΟ  ΠΕΜΠΤΗ  3/12 ΚΑΙ  ΣΥΝΕΧΕΙΑ  ΑΠΟ  ΔΕΥΤΕΡΑ 7/12 ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 11/12

-ΔΙΑΡΚΩΣ ΥΠΟΨΗ :
OI HΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ΑΓΩΝΩΝ  ΤΩΝ  ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΣΤΑΘΜΩΝ  ΕΙΝΑΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ  ΚΑΙ ΚΥΛΙΟΜΕΝΕΣ ΜΗΝΩΝ ΣΥΜΦΩΝΑ  ΜΕ ΤΙΣ ΒΑΡΔΙΕΣ  ΤΟΥΣ , ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΑΛΗ  ΟΜΑΔΑ , Ο ΑΓΩΝΑΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΕ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ  ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ  Ο  ΣΤΑΘΜΟΣ.

-ΤΟ  Α.Τ.ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ  ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ  ΚΑΘΕ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Η Υ.Ε.Ε.Β.Ε.  ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ  ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ  ΤΡΙΤΗ Ή ΤΕΤΑΡΤΗ ΑΠΟΓΕΥΜΑ.

Η Δ/ΝΣΗ  ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ  ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ  ΤΡΙΤΗ , ΠΕΜΠΤΗ , ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ  ΜΕΤΑ ΤΗΝ 19.00', ΩΡΑ.


-ΕΦΟΣΟΝ  ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΩΡΕΣ ΣΤΑ ΓΗΠΕΔΑ Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΘΑ ΚΑΝΕΙ  ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ  ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΩ ΟΜΑΔΕΣ. 



 

22 Νοεμβρίου 2015

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ 3-ου ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΥ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


 
 
 

ΛΕΣΧΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ  ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΠΟΦ. ΠΟΛ. ΠΡΩΤ.  992/90
ΤΑΧ. ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ  ΚΑΤΣΙΜΙΔΗ αρ.8 – Τ.Κ. 54 639
website: www.lesxhast.gr   email: lesasthess@gmail.com  

ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ  ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΟΣ

Διεξαγωγή 3ου ποδοσφαιρικού Πρωταθλήματος 9x9 ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΝΟΜΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

ΑΡΘΡΟ 1 - ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΣ

Ο σύλλογος μας στα πλαίσια του καταστατικού του, διοργανώνει το 3o ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ.

Σκοπός του πρωταθλήματος είναι η άσκηση – άθληση των Αστυνομικών και των υπηρετούντων στα Σώματα Ασφαλείας, η ανάπτυξη ευγενούς άμιλλας μεταξύ των ομάδων και των συμμετεχόντων σ’ αυτό, η γνωριμία και η σύσφιξη των σχέσεων μεταξύ των αθλουμένων.

ΑΡΘΡΟ 2 - ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΕΝΑΡΞΗΣ

Η ημερομηνία έναρξης του Πρωταθλήματος θα γνωστοποιηθεί εγκαίρως με σχετική ανάρτηση στο site του Συλλόγου μας (website: www.lesxhast.gr ).

AΡΘΡΟ 3 - ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Στο εν λόγω Πρωτάθλημα μπορούν να συμμετάσχουν μόνο αντιπροσωπευτικές ομάδες Αστυνομικών Υπηρεσιών της Γ.Α.Δ.Θ. και Υπηρεσιών οι οποίες ανήκουν οργανικά στο Α.Ε.Α. αλλά έχουν έδρα - στεγάζονται στην πόλη της Θεσσαλονίκης (π.χ. Υ.Ε.Ε.Β.Ε., Υ.Α.Ε.Ε.Β.Β.Ε. κ.α.) αλλά και των λοιπών Σωμάτων Ασφαλείας που εδρεύουν στην Θεσσαλονίκη (Πυροσβεστική, Λιμενικό, Στρατός).

Δικαίωμα συμμετοχής στο Πρωτάθλημα έχουν όλοι οι εν ενεργεία Αστυνομικοί, Πυροσβέστες και Λιμενικοί ανεξαρτήτως βαθμού και ηλικίας,  απόστρατοι  των Σωμάτων  Ασφαλείας ,  Δημοτικοί Αστυνομικοί  καθώς και οι δόκιμοι Αστυφύλακες.

Δεν επιτρέπεται η συμμετοχή ιδιωτών .

ΑΡΘΡΟ 4 - ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Για να δηλώσει συμμετοχή μια ομάδα στο Πρωτάθλημα και να θεωρηθεί έγκυρη, προκειμένου  να συμπεριληφθεί στην κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί, θα πρέπει είτε να υποβάλει ηλεκτρονική δήλωση συμμετοχής συμπληρώνοντας την αντίστοιχη φόρμα την οποία θα βρει στο site του Συλλόγου, είτε τηλεφωνικά στους υπευθύνους της διοργάνωσης και να καταβληθεί το προβλεπόμενο χρηματικό ποσό συμμετοχής.

Με απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου ορίζεται ως τιμή συμμετοχής κάθε ομάδας στο Πρωτάθλημα το χρηματικό ποσό των  100 (εκατόν) Ευρώ, για το οποίο και θα δοθεί θεωρημένη απόδειξη από τον ταμία του Συλλόγου. Το χρηματικό ποσό που θα συγκεντρωθεί θα χρησιμοποιηθεί  για  να καλύψει τις δαπάνες που θα απαιτηθούν για την διοργάνωση (κύπελλα, αναμνηστικές πλακέτες, μετάλλια, εκδηλώσεις, τελετή έναρξης και λήξης, αγιασμός Πρωταθλήματος κ.α.) αλλά και για την έκδοση της εφημερίδας του Συλλόγου κ.λ.π. άλλα έξοδα.

Για να θεωρηθεί έγκυρη η συμμετοχή κάποιου αθλητή στο Πρωτάθλημα θα πρέπει να είναι μέλος του Συλλόγου. Για το λόγο αυτό ο Σύλλογος παρέχει στους συμμετέχοντες αθλητές την δυνατότητα δωρεάν εγγραφής τους στον Σύλλογο μόνο με την χρηματική συμμετοχή της ομάδας τους. Επισημαίνεται ότι δεν απορρέει καμιά απολύτως υποχρέωση των εγγεγραμμένων μελών για την καταβολή οποιασδήποτε μελλοντικής οικονομικής αξίωσης του Συλλόγου από αυτούς.

Αιτήσεις εγγραφής μελών θα μπορούν να αντλήσουν από το site του Συλλόγου οι οποίες θα δοθούν συμπληρωμένες από τους υπευθύνους των ομάδων στην διοργανώτρια.

Η ηλεκτρονική ή η τηλεφωνική δήλωση συμμετοχής απορρέει παράλληλα και την αποδοχή του παρόντα κανονισμού.

Κάθε ομάδα θα πρέπει να ορίσει δύο (2) υπευθύνους, οι οποίοι θα μπορούν να είναι και παίκτες παράλληλα. Αυτοί θα επικοινωνούν με τους υπευθύνους της οργανωτικής επιτροπής για την αντιμετώπιση διαφόρων θεμάτων που θα προκύπτουν – ανακύπτουν κατά την έναρξη αλλά και την διεξαγωγή του Πρωταθλήματος.

Κάθε ομάδα αφού δηλώσει συμμετοχή θα πρέπει με μέριμνα των υπευθύνων της να αποστείλει στην διοργανώτρια προς θεώρηση τα “ΔΕΛΤΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ” και την “ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ” των αθλητών της συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη.

ΑΡΘΡΟ 5 - ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΛΥΨΗ

Σε κάθε περίπτωση όλοι οι αγωνιζόμενοι συμμετέχουν με αποκλειστικά δική τους ευθύνη.

Η διοργανώτρια δεν έχει καμία ευθύνη για ότι συμβεί σχετικά με θέματα ΥΓΕΙΑΣ και οφείλεται σε έλλειψη προληπτικού ιατρικού ελέγχου.

Συστήνεται στους συμμετέχοντες να έχουν υποβληθεί πρόσφατα σε ιατρική εξέταση.

                                                           
Από τους διοργανωτές δε θα ζητηθούν ιατρικές βεβαιώσεις για κανένα αθλητή, αφού όλοι οι συμμετέχοντες αγωνίζονται με δική τους αποκλειστική ευθύνη.

Οι συμμετέχοντες στις αντιπροσωπευτικές ποδοσφαιρικές ομάδες αποδέχονται ότι συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα με απόλυτη προσωπική τους ευθύνη, έχοντας προβεί έκαστος στις απαραίτητες ιατρικές εξετάσεις και έχοντας κάνει τον απαραίτητο καρδιολογικό έλεγχο και παραιτείται από κάθε απαίτηση εναντίον των διοργανωτών για τυχόν βλάβη η ζημιά από οποιαδήποτε αιτία στην διάρκεια του Πρωταθλήματος.

ΑΡΘΡΟ 6 - ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΥΓΕΙΑΣ - ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΔΗΛΩΣΗ

Η κατάσταση υγείας – υπεύθυνη δήλωση, την οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να εφοδιαστούν από το site του Συλλόγου στην ενότητα “Διάφορες φόρμες συμμετοχής”, θα είναι υπογεγραμμένη από τον υπεύθυνο της ομάδας και τους αθλητές που συμπεριλαμβάνονται σ’ αυτήν. Τίθεται υπ’ όψιν των υπευθύνων των ομάδων ότι θα πρέπει να ενημερώσουν τους συναδέλφους – αθλητές που θα συμμετάσχουν στο εν λόγω Πρωτάθλημα να εξετασθούν από Ιατρούς (Καρδιολόγο - Παθολόγο) ως προς την καταλληλότητα της συμμετοχής τους σ’ αυτό.

Οι καταστάσεις υγείας - υπεύθυνες δηλώσεις με ευθύνη των υπευθύνων των αντιπροσωπευτικών ομάδων θα πρέπει να προσκομιστούν στους υπευθύνους του Πρωταθλήματος προς θεώρηση πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του πρώτου ποδοσφαιρικού αγώνα του Πρωταθλήματος. Καταστάσεις υγείας - υπεύθυνες δηλώσεις που θα προσκομίζονται αργότερα από την προαναφερόμενη ημερομηνία δεν θα γίνονται δεκτές.

ΑΡΘΡΟ 7 - ΔΕΛΤΙΑ ΑΘΛΗΤΩΝ

Τα Δελτία αθλητών, τα οποία μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να εφοδιαστούν από το site του Συλλόγου στην ενότητα “Διάφορες φόρμες συμμετοχής”, συντάσσονται με μέριμνα των υπευθύνων των αντιπροσωπευτικών ομάδων.

Για να θεωρηθεί έγκυρο το δελτίο αθλητή θα πρέπει να έχει επικολλημένη στο ειδικό πλαίσιο του δελτίου έγχρωμη φωτογραφία του εκάστοτε αθλητή συνοδευόμενη από φωτοτυπία της αστυνομικής του ταυτότητας και να έχει συμπληρωμένα τα ζητούμενα στοιχεία σε αυτό (επώνυμο, όνομα, πατρώνυμο, έτος γέννησης, αριθμό ταυτότητας, Υπηρεσία, τηλέφωνο και e-mail)

Τα δελτία αθλητών που θα συνταχθούν και θεωρηθούν στην τρέχουσα αγωνιστική περίοδο θα ισχύουν και για τις επόμενες αγωνιστικές περιόδους.

Για κάθε νέα αγωνιστική περίοδο θα γίνεται σχετική πράξη θεώρησης στο σώμα του δελτίου του εκάστοτε αθλητή από τον Γενικό Γραμματέα του Συλλόγου ή τον Βοηθό αυτού ή κάποιο άλλο μέλος της οργανωτικής επιτροπής , για την συμμετοχή του στην τρέχουσα κατά περίπτωση αγωνιστική περίοδο, στην οποία θα αναγράφονται τυχόν μεταβολές αυτού.

Τα δελτία αθλητών με ευθύνη των υπευθύνων των αντιπροσωπευτικών ομάδων θα πρέπει να προσκομιστούν στους υπευθύνους του Πρωταθλήματος προς θεώρηση πριν την ημερομηνία διεξαγωγής του πρώτου ποδοσφαιρικού αγώνα του Πρωταθλήματος. Δελτία που θα προσκομίζονται αργότερα από την προαναφερόμενη ημερομηνία δεν θα γίνονται δεκτά.

                                                        
Στα δελτία αθλητών που συντάσσονται από τους υπευθύνους των ομάδων θα πρέπει να αναγράφεται υποχρεωτικά η Υπηρεσία που υπηρετεί ο καθένας. Αθλητές οι οποίοι είναι αποσπασμένοι ή με διάθεση σε κάποια Υπηρεσία, δηλώνουν στο δελτίο αθλητή που συντάσσεται με μέριμνα των υπευθύνων των ομάδων, την Υπηρεσία με την οποία επιθυμούν να αγωνιστούν.

Δελτία τα οποία δεν θα πληρούν τους όρους και τις προϋποθέσεις του παρόντος κανονισμού θα ακυρώνονται από τους υπευθύνους της διοργάνωσης.

ΑΡΘΡΟ 8 - ΣΤΟΛΕΣ ΟΜΑΔΩΝ

Κάθε ομάδα θα πρέπει να έχει ομοιόμορφη εμφάνιση – στολή και αν υπάρχει φαρμακείο.

Κάθε ομάδα έχει δικαίωμα να αναγράφει στη φανέλα  του ποδοσφαιριστή της νούμερο από 1-99.

ΑΡΘΡΟ 9 - ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΙ - ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΙ

Οι απόστρατοι - συνταξιούχοι δύναται να συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα με δική τους ανεξάρτητη ποδοσφαιρική ομάδα.

ΑΡΘΡΟ 10 - ΜΕΤΑΓΡΑΦΕΣ

Οι αθλητές των αντιπροσωπευτικών ομάδων πρέπει είναι της ιδίας Υπηρεσίας ή θα πρέπει να έχουν συνάφεια με αυτήν, ήτοι να ανήκουν οργανικά σ’ αυτήν ή να είναι αποσπασμένοι ή με διάθεση σ’ αυτήν.

Δεν επιτρέπεται στους συναδέλφους – αθλητές να αγωνιστούν με άλλη ομάδα, αν η ομάδα με την οποία συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα αποκλειστεί ή αποχωρήσει.

Παρέχεται το δικαίωμα σε κάθε ομάδα να συμπεριλάβει στην αντιπροσωπευτική της ομάδα μέχρι τέσσερις (4) μεταγραφόμενους αθλητές από οποιαδήποτε άλλη Υπηρεσία της Γ.Α.Δ.Θ. ή Υπηρεσιών οι οποίες ανήκουν οργανικά στο Α.Ε.Α. αλλά έχουν έδρα - στεγάζονται στην πόλη της Θεσσαλονίκης (π.χ. Υ.Ε.Ε.Β.Ε., Υ.Α.Ε.Ε.Β.Β.Ε. κ.α.).

Οι μεταγραφόμενοι αθλητές μπορούν να είναι και από ομάδα που συμμετέχει στο πρωτάθλημα, με βασικό όμως μέλημα να μην διαταράσσεται η αγωνιστικότητα της ομάδας που συμμετέχει στο Πρωτάθλημα. Για τον λόγο αυτό αθλητής που επιθυμεί να αγωνιστεί στο Πρωτάθλημα με άλλη ομάδα πλην αυτής της Υπηρεσίας στην οποία ανήκει (ενώ αυτή συμμετέχει με αντιπροσωπευτική ομάδα στο Πρωτάθλημα) απαραίτητη προϋπόθεση είναι η συγκατάθεση της μεταγραφής αυτού, από τον υπεύθυνο της ομάδας της Υπηρεσίας του.

Δεν θεωρούνται ως μεταγραφόμενοι  οι  αθλητές των οποίων οι υπηρεσίες τους συμμετέχουν από κοινού με μία ομάδα στο Πρωτάθλημα.

Οι εν αποστρατεία συνάδελφοι μπορούν να αγωνιστούν σε οποιαδήποτε ομάδα του Πρωταθλήματος επιθυμούν και δεν θεωρούνται  ως μεταγραφή.

                                                          
Στο εν λόγω Πρωτάθλημα μπορούν να συμμετέχουν και οι Δημοτικοί Αστυνομικοί και Δόκιμοι Αστυφύλακες που υπηρετούν σε Αστυνομικές Υπηρεσίες της Γ.Α.Δ.Θ. με την προϋπόθεση ότι θα αγωνιστούν μόνο με την αντιπροσωπευτική ομάδα της Υπηρεσίας της οποίας είτε ανήκουν οργανικά, είτε έχουν εκτελέσει υπηρεσία κατά την διάρκεια της πρακτικής τους εκπαίδευσης με απόσπαση ή διάθεση. Σε κάθε περίπτωση θα γίνεται σχετική μνεία στα δελτία αθλητών, με την ευθύνη των υπευθύνων της εκάστοτε ομάδας.

ΑΡΘΡΟ 11 - ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΓΩΝΩΝ

Λόγος αναβολής των αγώνων θεωρείται ΜΟΝΟΝ η έκτακτη σοβαρή Υπηρεσιακή απασχόληση από την οποία μία εκ των αγωνιζομένων ομάδων δεν μπορεί να συγκεντρώσει τουλάχιστον οχτώ (8) παίχτες – αθλητές στην αποστολή της ή λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών συνεπεία των οποίων υπάρχει υπαρκτός κίνδυνος για την σωματική ακεραιότητα των αθλουμένων ή ακαταλληλότητα του αγωνιστικού χώρου.

Οποιοδήποτε άλλο αίτημα αναβολής προκύψει θα υποβάλλεται από τους υπευθύνους των ομάδων στην οργανωτική επιτροπή, έστω και προφορικά, η οποία και θα αποφασίζει σχετικά, 24 τουλάχιστον ώρες πριν την προκαθορισμένη ώρα διεξαγωγής του αγώνα.

ΑΡΘΡΟ 12 - ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΟΜΑΔΩΝ

Κάθε ομάδα υποχρεούται να προσέρχεται στο γήπεδο τριάντα (30) λεπτά της ώρας πριν από την καθορισμένη ώρα έναρξης αυτού, προσκομίζοντας τα δελτία των αθλητών της οπωσδήποτε για τον έλεγχο αυτών και την εγγραφή τους στο φύλλο αγώνα.
Η κάθοδος των ομάδων στους αγώνες είναι υποχρεωτική και δεν υπάρχει δικαιολογία μη καθόδου.

Η ομάδα για να ξεκινήσει τον αγώνα θα πρέπει να συμπληρώνει τουλάχιστον οκτώ (8) αθλητές

ΑΡΘΡΟ 13 -  ΜΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ

Σε περίπτωση που δεν προσκομιστούν από κάποια ομάδα τα δελτία αθλητών τότε θεωρείται ότι αυτή η ομάδα δεν προσήλθε να αγωνιστεί, ο αγώνας κατοχυρώνεται στην αντίπαλο ομάδα με διαφορά (3) τερμάτων με την προϋπόθεση ότι αυτή (η αντίπαλος ομάδα) έχει συμπληρώσει οχτώ (8) τουλάχιστον αθλητές στην αποστολή της.
Σε περίπτωση όπου κάποια ομάδα αναίτια δεν προσέλθει για να αγωνιστεί, της αφαιρούνται τρείς (3) βαθμοί και ο αγώνας κατοχυρώνεται στην αντίπαλο ομάδα με διαφορά τριών (3) τερμάτων (3 – 0), με την προϋπόθεση ότι αυτή (η αντίπαλος ομάδα) έχει συμπληρώσει οχτώ (8) τουλάχιστον αθλητές στην αποστολή της.
                                                          
ΑΡΘΡΟ 14 - ΜΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ Ή ΔΙΑΚΟΠΗ ΑΓΩΝΑ

Αν η ποδοσφαιρική αναμέτρηση δεν πραγματοποιηθεί για οποιοδήποτε λόγο, χωρίς υπαιτιότητα των αγωνιζόμενων ομάδων ο αγώνας επαναλαμβάνεται. Το Φύλλο Αγώνα που πιθανόν συντάχθηκε καθώς και οι ποινές που επιβλήθηκαν είναι άκυρα.

Αν η ποδοσφαιρική αναμέτρηση  διακοπεί λόγο καιρικών συνθηκών και δεν υπάρχει δυνατότητα συνέχισης του, το παιχνίδι θα συνεχιστεί από το λεπτό που διακόπηκε και με το ίδιο Φύλλο Αγώνα. Για τον ορισμό υπεύθυνη είναι η Οργανωτική Επιτροπή.

Αν μια ομάδα αποβληθεί ή αποχωρήσει οικειοθελώς από το Πρωτάθλημα, οι εναπομείναντες αγώνες κατοχυρώνονται στις αντίπαλες ομάδες με σκορ 3 - 0.
Δέν μπορεί να αξιώσει επιστροφή της χρηματικής συμμετοχής της.

Ομάδα της οποίας οι αθλητές ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ,  ΕΚΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΕΚΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥΣ ΤΟΥΣ  και με υπαιτιότητα τους διακόπτεται ο αγώνας, ΜΗΔΕΝΙΖΕΤΑΙ στον αγώνα αυτό και τις αφαιρούνται τρεις (3) βαθμοί. Γίνεται μνεία ότι παρέχεται το δικαίωμα στην Οργανωτική Επιτροπή του Πρωταθλήματος να αποβάλλει τους αθλητές αυτούς κατόπιν σχετικής πράξεως η οποία θα συντάσσεται.

ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ
Είναι αρμόδιοι  για την επιβολή πειθαρχίας των ομάδων τους.
ΘΑ πρέπει να συμβάλουν στην ομαλή διεξαγωγή των αγώνων και του πρωταθλήματος.
Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ προτείνει  πριν την έναρξη τών αγώνων να συγκεντρώνουν τους ποδοσφαιριστές στο κέντρο του γηπέδου παρουσία των διαιτητών και να τους υπενθυμίζουν τον θεμελιώδη άρθρο του πρωταθλήματός μας. Αυτό είναι απαραίτητο αφενός για να γνωρίζουν όλοι οι ποδοσφαιριστές τους υπεύθυνους των ομάδων και αφετέρου για να γίνεται προσπάθεια γνωριμίας - συμφιλίωσης των ποδοσφαιριστών πριν τον αγώνα.
ΟΤΑΝ βλέπουν εριστικό-προκλητικό ποδοσφαιριστή τον αντικαθιστούν αμέσως προκειμένου να ηρεμήσει και στην συνέχεια εφόσον κρίνουν απαραίτητο τον επιτρέπουν να αγωνισθεί.

Σε περίπτωση που ομάδα λόγω αποβολών - τραυματισμών ποδοσφαιριστών μείνει με πέντε (5) ποδοσφαιριστές ο αγώνας διακόπτεται και κατοχυρώνεται υπέρ της ομάδας που είχε τον απαιτούμενο αριθμό για τη συνέχισή του και εφαρμόζεται ό,τι ισχύει και σε περίπτωση αναίτιας μη προσέλευσης ομάδας.

ΑΡΘΡΟ 15 - ΦΥΛΛΟ ΑΓΩΝΑ

Για κάθε αγώνα συντάσσεται από το διαιτητή Φ.Α. , αναγράφεται το τελικό αποτέλεσμα, τυχόν ενστάσεις των υπευθύνων των ομάδων, παρατηρήσεις - ποινές από τον διαιτητή της αναμέτρησης και ακολουθούν υπογραφές των διαιτητών και των αρχηγών και των δύο αγωνιζόμενων ομάδων.

Κάθε ομάδα μπορεί να δηλώσει στο Φ.Α. ως και 18 αγωνιζόμενους αθλητές.

Οποιοσδήποτε ποδοσφαιριστής αναγράφεται στο Φ.Α. θεωρείται αυτοδικαίως ότι συμμετείχε και στον αγώνα ανεξάρτητα αν αγωνίστηκε ή όχι.

Τα Φ.Α. θα είναι θεωρημένα από την Οργανωτική Επιτροπή και θα παραδίδονται με μέριμνα των υπευθύνων αυτής στις αθλητικές εγκαταστάσεις διεξαγωγής του Πρωταθλήματος , ή θα προσκομίζονται κάθε φορά από κάποιον υπεύθυνο της οργανωτικής επιτροπής.

ΑΡΘΡΟ 16 - ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΑΓΩΝΑ

Για να εξεταστεί οποιαδήποτε  ένσταση από τη διοργανώτρια αρχή, πρέπει να ενημερωθεί για τη ένσταση ο διαιτητής του αγώνα πριν τη λήξη αυτού, μόνο από τον αρχηγό ή τον υπεύθυνο της ενιστάμενης ομάδας και να γίνει σχετική μνεία στο Φ.Α., ειδάλλως θεωρείται ως μη γενόμενη.

Ο διαιτητής είναι υποχρεωμένος να ενημερώσει αμέσως μετά την λήξη της αναμέτρησης για την ένσταση τον αρχηγό της ομάδας εις βάρος της οποίας γίνεται η ένσταση και το λόγο που γίνεται αυτή.

Επίσης μέσα σε 48 ώρες από τη λήξη του αγώνα ο υπεύθυνος της ενιστάμενης ομάδας υποβάλει εγγράφως την ένσταση στους υπευθύνους της διοργάνωσης οι οποίοι την εισάγουν στην Οργανωτική Επιτροπή από την οποία και ελέγχεται ως προς τη βασιμότητά της το αργότερο εντός 48 ωρών από την ενημέρωσή της (Οργανωτική Επιτροπή).

Επισημαίνεται ότι οι ενστάσεις, που υποβάλλονται, για να είναι έγκυρες θα είναι έγγραφες και υπογεγραμμένες από τους υπευθύνους της κάθε ομάδας.

Ενστάσεις οι οποίες δεν θα είναι υπογεγραμμένες από τους υπευθύνους των ομάδων ή θα είναι υπογεγραμμένες από άλλους αθλητές ή δεν θα φέρουν υπογραφή ή θα είναι προφορικές θα απορρίπτονται ως απαράδεκτες.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Γιά λοιπές περιπτώσεις-ενστάσεων δηλώνονται γραπτώς ή προφορικώς από τούς υπευθύνους τών ομάδων.

ΑΡΘΡΟ 17 - ΑΛΛΑΓΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ

Οι αλλαγές σε κάθε αγώνα είναι απεριόριστες για κάθε ομάδα. Aυτές γίνονται σε διακοπή του παιχνιδιού και μόνον εφόσον ενημερωθεί σχετικά ο διαιτητής από τον υπεύθυνο της ομάδας. Κατά την διεξαγωγή του τελικού , για να μην δημιουργηθούν παρεξηγήσεις και προκειμένου να προσφέρουμε ένα ωραίο θέαμα στους παρευρισκομένους – προσκεκλημένους ,                                                
Θα αποφασίσει  η οργανωτική επιτροπή τον τρόπο ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ ως προς τις  λεπτομέρειες του.

ΑΡΘΡΟ 18 - ΑΠΟΒΟΛΕΣ & ΠΟΙΝΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ

Ποδοσφαιριστής που στο ίδιο παιχνίδι παρατηρηθεί δύο φορές με κίτρινη κάρτα, αποβάλλεται, δεν αντικαθίσταται από άλλο αθλητή και δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στον επόμενο αγώνα.

Αθλητής ο οποίος παρατηρηθεί με κόκκινη κάρτα αποβάλλεται από τον αγώνα, δεν αντικαθίσταται από άλλο αθλητή, η ομάδα του συνεχίζει με παίχτη λιγότερο και δεν έχει δικαίωμα συμμετοχής στον επόμενο αγώνα.

Με ποινή μιας (1) αγωνιστικής τιμωρείται ο αθλητής που αποβάλλεται κατά την διάρκεια διεξαγωγής του αγώνα (κάρτες)

Με δυο (2) αγωνιστικές τιμωρείται ο αθλητής που αποβλήθηκε λόγω υβριστικής συμπεριφοράς κατά συναθλητή ή του διαιτητή.

Με οριστική αποβολή από το Πρωτάθλημα τιμωρείται ο αθλητής που βιαιοπράγησε κατά συναθλητή ή του διαιτητή.

-Η ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΝΩΤΕΡΩ ΜΠΟΡΕΙ: 1) ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΠΟΙΝΕΣ , 2) ΝΑ ΑΥΞΟΜΕΙΩΣΕΙ ΤΙΣ ΠΟΙΝΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΩΝ , ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΠΑΛΗΘΕΥΣΗΣ ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ  ΚΑΙ  ΠΑΝΤΑ  ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΦΥΛΛΟ ΑΓΩΝΑ Ή ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΑΙΤΗΤΗ ΚΑΤΟΠΙΝ ΑΝΑΛΥΣΗΣ-ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙΣ Κ.Λ.Π.ΤΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ.

ΑΡΘΡΟ 19 - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ  & ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΓΩΝΑ-ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΕΙΣ

Η συνολική διάρκεια της κάθε αναμέτρησης ορίζεται σε εβδομήντα (70) λεπτά.

Η διάρκεια κάθε ημιχρόνου ορίζεται στα 35 λεπτά με 
10-λεπτη ανάπαυλα.

Για τυχόν καθυστερήσεις αρμόδιος είναι ο διαιτητής του αγώνα ο οποίος οφείλει να ενημερώνει προφορικά τις ομάδες στο τέλος κάθε ημιχρόνου αν αυτές υπάρξουν και την ακριβή διάρκειά τους.

Οι ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις θα πραγματοποιούνται από Δευτέρα έως Παρασκευή την προκαθορισμένη ώρα σύμφωνα με το πρόγραμμα αγώνων που θα αναρτηθεί μετά την κλήρωση στο site του Συλλόγου.

Δύναται στους υπευθύνους η διοργανώτρια να αλλάξει την ώρα έναρξης του αγώνα καθώς και το γήπεδο διεξαγωγής αυτού, με την υποχρέωση να ειδοποιήσει τους υπευθύνους των αγωνιζόμενων κατά περίπτωση ομάδων τουλάχιστον 48ώρες πριν την καθορισμένη ώρα έναρξης της αναμέτρησης.

Επισημαίνεται ότι τα γήπεδα στα οποία θα πραγματοποιηθούν οι ποδοσφαιρικές αναμετρήσεις αλλά και η μορφή της προημιτελικής – ημιτελικής – τελικής φάσης θα σας γνωστοποιηθούν με μέριμνα των υπευθύνων της διοργάνωσης, αναλόγως με το πλήθος των ομάδων που θα συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα.

                                            ΑΡΘΡΟ 20 - ΔΙΑΙΤΗΤΕΣ

Οι διαιτητές των αναμετρήσεων θα ορίζονται από την Ένωση Ποδοσφαιρικών Σωματείων Μακεδονίας (Ε.Π.Σ.Μ.) ανάλογα με τις υποχρεώσεις και την διαθεσιμότητα της Ένωσης κάθε φορά.

Σε περιπτώσεις κωλύματος ορισμού διαιτητή από την  Ένωση (Ε.Π.Σ.Μ.) ο διαιτητής της αναμέτρησης θα ορίζεται από την διοργανώτρια.

Ο Διαιτητής υποχρεούται να κρατήσει τα δικαιολογητικά των διαγωνιζόμενων ποδοσφαιριστών μέχρι την οριστική υπογραφή του Φ.Α., οι δε αρχηγοί των ομάδων μπορούν να ζητήσουν να τα ελέγξουν μόνο για περίπτωση διατύπωσης ένστασης πλαστοπροσωπίας.

Ο Διαιτητής συντάσσει το φύλλο αγώνα στο οποίο και αναγράφει αναλυτικά τα γεγονότα.

ΑΡΘΡΟ 21 - ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ΑΓΩΝΑ

Σε κάθε ποδοσφαιρική αναμέτρηση η διοργανώτρια δύναται να ορίσει εκπρόσωπο της ως παρατηρητή.

Ο παρατηρητής θα είναι μέλος της Οργανωτικής Επιτροπής του Πρωταθλήματος και θα ορίζεται με απόφαση της.

ΑΡΘΡΟ 22 - ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΓΩΝΑ


Καθ’ όλη την διάρκεια του Πρωταθλήματος και μέχρι την ολοκλήρωση αυτού, θα παρευρίσκεται στο γήπεδο ιατρός ή  αρμόδιος κατόπιν πιστοποίησης για τις προσφερόμενες  Α΄  ΠΡΩΤΕΣ ΒΟΗΘΕΙΕΣ.

Σε περίπτωση μη προσέλευσης γιατρού στον αγώνα η αναμέτρηση δεν διεξάγεται και αναβάλλεται ο αγώνας. Εφόσον  όμως επιθυμούν οι υπεύθυνοι των ομάδων , πραγματοποιείται  φιλική αναμέτρηση.

ΑΡΘΡΟ 23 - ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ & ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΟΜΑΔΩΝ

Βαθμολογία ομάδων κατά περίπτωση: α) Νίκη τρεις (3) βαθμοί, β) Ισοπαλία ένας (1) βαθμοί, γ) Ήττα μηδέν (0) βαθμοί.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας μεταξύ δύο (2) ή περισσοτέρων ομάδων λαμβάνονται υπ’ όψιν για την τελική κατάταξη με απόλυτη προτεραιότητα τα εξής :
 Α) η μεταξύ τους αναμέτρηση,(νίκη-ισοπαλία-ήττα)
 Β) διαφορά των τερμάτων,
      (στην μεταξύ των αναμέτρηση)
 Γ) καλύτερη επίθεση.
      (στην μεταξύ των αναμέτρηση
                                                              
Σε περίπτωση εκ νέου ισοβαθμίας (παρά τις παραπάνω περιπτώσεις), διενεργείται κλήρωση παρουσία των υπευθύνων των ομάδων, εφόσον δεν υπάρχει ευχέρεια στην ροή του προγράμματος του Πρωταθλήματος να πραγματοποιηθεί νέα αναμέτρηση μεταξύ των ισοβαθμούντων ομάδων.

ΑΡΘΡΟ 24 - ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ & ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ

Διοργανώτρια αρχή του Πρωταθλήματος είναι ο Σύλλογος  “ΛΕΣΧΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ”.

Η Οργανωτική και Πειθαρχική Επιτροπή του Πρωταθλήματος είναι 7μελής και την αποτελούν οι:

ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΟΥΡΝΟΥΑ:
ΚΕΡΤΕΝΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΤΗΛ: 6945490212 
ΠΑΥΛΙΔΗΣ ΛΑΜΠΡΟΣ   
ΚΩΝ/ΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ  
ΚΑΚΑΖΙΑΝΗΣ ΠΕΤΡΟΣ ΤΗΛ: 6977318565
ΑΛΕΞΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ  
ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗΣ : 
ΦΕΣΤΕΡΙΔΗΣ  ΓΕΩΡΓΙΟΣ : 

Οι αποφάσεις της Οργανωτικής Επιτροπής θα είναι προφορικές-έγγραφες και θα κοινοποιούνται στους υπευθύνους των ομάδων με μέριμνα των υπευθύνων της διοργάνωσης. Για να είναι έγκυρες οι αποφάσεις των μελών της Επιτροπής απαιτείται η υπογραφή-προφορική δήλωση όλων ανεξαιρέτως των μελών της. Για την εφαρμογή των αποφάσεων της Οργανωτικής Επιτροπής απαιτείται απλή πλειοψηφία των μελών της. Σε κάθε απόφαση που θα εκδίδει η Οργανωτική Επιτροπή θα αναφέρεται ρητά η θετική ή αρνητική ψήφος κάθε μέλους της.

Δεν συμμετέχει στις αποφάσεις της Οργανωτικής και Πειθαρχικής Επιτροπής κάποιο από τα παραπάνω μέλη αν εκδικάζεται απόφαση που αφορά την αντιπροσωπευτική ομάδα στην οποία συμμετέχει ή συναθλητή του στην ίδια ομάδα.

 ΑΡΘΡΟ 25 - ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Κατά τά λοιπά ισχύει ο ανωτέρω κανονισμός.

ΑΡΘΡΟ 26 - ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΑΤΑΞΗ

Όποιο θέμα προκύψει και δεν ορίζεται με τον παρόντα κανονισμό θα επιλύεται με απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Λέσχης Αστυνομικών Θεσσαλονίκης.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΛΕΣΧΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΩΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ


3-ο ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΣΩΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ , ΓΗΠΕΔΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ







                           

1)  ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΗΣ , ΑΝΩΘΕΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΕΥΟΣΜΟΥ
      ΤΗΛ.2310 773888  ΓΙΑΝΝΗΣ  -  ΗΛΙΑΣ

2)  Φ.Φ.Φ. ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ , ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ  ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
     ΟΠΙΣΘΕΝ  ΠΡΩΗΝ ΜΕΡΣΕΝΤΕΣ  TASTA.
     THL. 6948232299 ΛΑΜΠΡΟΣ

3)  LOVE FOOTBALL  ΑΝΩΘΕΝ  ΠΡΑΚΤΙΚΕΡ  ΠΥΛΑΙΑΣ (CEDEFOP -   
     ΘΕΡΜΟΚΟΙΤΙΔΑ)
     ΤΗΛ.   6973006924 ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

4)  ΤΑΚΗ  ΝΙΚΟΛΟΥΔΗ  ,  ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ  ΠΑΠΑΝΑΣΤΑΣΙΟΥ  , ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΛΛΑΤΙΝΗ          ΕΝΑΝΤΙ  ΜΑΡΚΕΤ  ΛΙΝΤΛ  ΝΕΑΣ ΕΛΒΕΤΙΑΣ  ΔΡΟΜΟΣ  ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΟΙΜΗΤΗΡΙΑ           ΘΕΡΜΗΣ.
     ΤΗΛ. 2310435555 ,  2310 435000  ΣΑΚΗΣ

5)  ΓΗΠΕΔΑ  ΜΟΥΝΤΑΣ  , ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ  ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ , ΑΝΩΘΕΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ    
     ΕΥΟΣΜΟΥ , ΟΠΙΣΘΕΝ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ  DUROPLAST


12 Νοεμβρίου 2015

ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ - ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΣΤΟ SITE ΤΗΣ ΠΟΑΣΥ


ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: Η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣΤης Ντόρας Γιαννάκη
Εμπειρογνώμονα Πολιτικών Ασφάλειας & Δικαιοσύνης
Μέλους του Δ.Σ. του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας
Η ποιότητα της εκπαίδευσης του αστυνομικού προσωπικού απασχολεί το Σώμα και την κοινή γνώμη συνήθως μετά από κάποιο ατυχές γεγονός, όταν δηλαδή ένας αστυνομικός τραυματίζεται σοβαρά την ώρα του καθήκοντος ή όταν η συμπεριφορά ενός αστυνομικού γίνεται αυθαίρετη και καταχρηστική. Από την στιγμή όμως που η κρίση περάσει, το ενδιαφέρον για την αστυνομική εκπαίδευση περιορίζεται αισθητά και μετά από λίγο τα πράγματα επανέρχονται στην αρχική τους κατάσταση, δηλαδή στην ακινησία.
Η δικαιολογία που χρησιμοποιείται για την μη ανάληψη σημαντικών πρωτοβουλιών στον τομέα είναι η δυσμενής οικονομική συγκυρία και η έλλειψη των αναγκαίων πόρων για την πραγματοποίηση μιας ουσιαστικής αναβάθμισης στο σύστημα της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Ωστόσο, αν η οικονομική δυσπραγία μπορεί να δικαιολογήσει σε κάποιον βαθμό την μη κατάταξη νέων σπουδαστών στις σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας την περίοδο 2013-14, δεν δικαιολογεί σε καμία περίπτωση την μετατροπή των αστυνομικών σχολών σε κέντρα κράτησης μεταναστών, τα παρωχημένα προγράμματα σπουδών (για παράδειγμα, θεωρείται απαραίτητη η διδασκαλία του μαθήματος «Ελληνική Γλώσσα – Λογοτεχνία» όχι όμως και των «Μοντέλων Αστυνόμευσης») και την υποβαθμισμένη πρακτική άσκηση των δοκίμων η οποία διεξάγεται χωρίς σχέδιο και με βασικό στόχο την κάλυψη υπηρεσιακών αναγκών.
Για να είμαστε δίκαιοι, στο παρελθόν έγιναν κάποιες οργανωμένες προσπάθειες επεξεργασίας προτάσεων για την βελτίωση της αστυνομικής εκπαίδευσης, με πιο πρόσφατες περιπτώσεις το πόρισμα Βούγια που συντάχθηκε από την «Ομάδα εργασίας για τη μεταρρύθμιση του συστήματος εκπαίδευσης της ΕΛ.ΑΣ» (Ιούλιος 2010) και την μελέτη Παπακωνσταντή «Προτάσεις για τη Μεταρρύθμιση της Ελληνικής Αστυνομίας» που εκδόθηκε με την στήριξη της ΠΟΑΣΥ (Μάρτιος 2011). Υπάρχει συνεπώς διαθέσιμη μια δέσμη προτάσεων για την εκπαίδευση που αφού επικαιροποιηθεί μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως βάση για τον άμεσο σχεδιασμό στοχευμένων παρεμβάσεων στον τομέα. Στο πλαίσιο αυτό θα ήταν ίσως χρήσιμο ο νέος Αναπληρωτής Υπουργός Προστασίας του Πολίτη να συνεχίσει την λειτουργία της ειδικής επιτροπής για την αξιολόγηση της παρεχόμενης εκπαίδευσης και μετεκπαίδευσης στην Ελληνική Αστυνομία, που είχε συσταθεί κατόπιν πρωτοβουλίας του καθηγητή Γιάννη Πανούση, η οποία όμως δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις εργασίες της λόγω της προκήρυξης των πρόσφατων βουλευτικών εκλογών.
Σε κάθε περίπτωση, για να έχουμε μια αστυνομία αποτελεσματική με προσωπικό υψηλού επιπέδου που να μπορεί να ανταποκριθεί επαρκώς στις απαιτήσεις του ιδιαίτερα ρευστού περιβάλλοντος ασφάλειας της εποχής μας, μια αστυνομία με διεθνές κύρος και αναγνώριση που να συμμετέχει ενεργά σε δράσεις διεθνούς αστυνομικής συνεργασίας, κρίνονται αναγκαίες τουλάχιστον οι ακόλουθες παρεμβάσεις (η λίστα είναι ενδεικτική και όχι αποκλειστική):
1. Πρώτα απ' όλα χρειάζεται να προχωρήσει η διαδικασία ουσιαστικής ανωτατοποίησης της Σχολής Αξιωματικών σύμφωνα με τα πρότυπα των ΑΕΙ. Η μεταρρύθμιση αυτή είναι απαραίτητη διότι μέχρι σήμερα ο τρόπος διάρθρωσης και λειτουργίας της Σχολής παρουσιάζει σημαντικές αποκλίσεις από τον αντίστοιχο των υπόλοιπων ιδρυμάτων της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης (διοίκηση, όργανα λήψης αποφάσεων, διαδικασίες επιλογής και εξέλιξης διδακτικού προσωπικού), με αποτέλεσμα το πτυχίο που παρέχει η Σχολή να μην μπορεί να ενταχθεί σε διαδικασία πλήρους αντιστοίχισης και αναγνώρισης όπως ορίζει η διακήρυξη της Μπολόνια. Το ζήτημα δεν είναι μόνο τυπικό αλλά και ουσιαστικό αφού, για παράδειγμα, μόνο με την αναβάθμιση του διδακτικού ερευνητικού προσωπικού της Σχολής (το οποίο θα πρέπει πλέον να διαθέτει στο σύνολό του αντίστοιχα προσόντα με αυτά των καθηγητών ΑΕΙ, όπως κατοχή διδακτορικού τίτλου, επαρκείς επιστημονικές δημοσιεύσεις, ικανοποιητική προϋπηρεσία, κλπ.) μπορεί να καταστεί εφικτή η παραγωγή αξιόλογου ερευνητικού έργου σε τομείς αστυνομικού ενδιαφέροντος και η συγγραφή νέων ποιοτικών διδακτικών εγχειριδίων. Επιπλέον, η αναβάθμιση του διδακτικού προσωπικού σε συνδυασμό με τη σύναψη σχέσεων εργασίας σε πιο μόνιμη βάση (δυνατότητα μονιμοποίησης και ακαδημαϊκής εξέλιξης εντός της Αστυνομικής Ακαδημίας), θα μπορούσε να ανοίξει τον δρόμο και για την οργάνωση Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών από την Αστυνομική Ακαδημία (είτε αυτοδύναμων, είτε σε συνεργασία με άλλα ΑΕΙ) σε γνωστικά αντικείμενα σχετικά με τις εκπαιδευτικές, ερευνητικές και λειτουργικές ανάγκες της Ελληνικής Αστυνομίας. Τέτοια μεταπτυχιακά προγράμματα λειτουργούν εδώ και χρόνια σε πολλές αστυνομικές ακαδημίες του εξωτερικού με καλύτερο παράδειγμα την αστυνομική ακαδημία της Ολλανδίας, η οποία παρέχει μεταπτυχιακούς τίτλους σε μια ευρεία γκάμα αστυνομικών θεμάτων (Msc in Policing, Executive Master in Tactical Policing, Master of Crisis & Public Order, Master of Criminal Investigation, κλπ.).
2. Αναφορικά με την Σχολή Αστυφυλάκων θα πρέπει να υπάρξει μέριμνα για την τυπική και ουσιαστική σύνδεσή της με την Τριτοβάθμια Ανώτερη Εκπαίδευση προκειμένου να καταστεί δυνατή η πλήρης αντιστοίχιση του τίτλου που παρέχει με το επίπεδο 5 του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Επαγγελματικών Προσόντων (EQF). Να σημειωθεί ότι οι συνδικαλιστικές οργανώσεις έχουν ήδη προσπαθήσει να διευθετήσουν το ζήτημα μέσω νομοθετικών ρυθμίσεων (άρθρο 25, παρ.4 του ν. 4058/2012), όμως οι πρωτοβουλίες αυτές θα πρέπει να συνοδευτούν και από άλλα μέτρα που θα αφορούν στην διάρκεια σπουδών (με την προσθήκη ενός ακόμη εξαμήνου στη συνολική διάρκεια σπουδών), την διοικητική και εκπαιδευτική οργάνωση της Σχολής, το επίπεδο του διδακτικού προσωπικού, την διασφάλιση ποιότητας της εκπαίδευσης, κλπ. Μόνο έτσι θα επιτευχθεί η οριστική ένταξη της Σχολής Αστυφυλάκων στην Τριτοβάθμια Ανώτερη Εκπαίδευση και θα αντιμετωπιστούν φαινόμενα χαρακτηρισμού των αποφοίτων της Σχολής ως πτυχιούχων δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Να σημειωθεί ότι η τριετής διάρκεια σπουδών σε εκπαιδευτικό ίδρυμα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αναγνωρίζεται από κάποιες ευρωπαϊκές χώρες ως εκπαίδευση πανεπιστημιακού επιπέδου (bachelor degree – επίπεδο 6), γεγονός που θα μπορούσε να διευκολύνει σημαντικά την κατάληψη θέσεων σε ευρωπαϊκούς και διεθνείς αστυνομικούς οργανισμούς (Europol, Cepol, Interpol, κλπ.) από έλληνες αστυφύλακες. Τέλος, θα ήταν χρήσιμο να εξεταστεί η δυνατότητα παροχής ειδικοτήτων στους δόκιμους αστυφύλακες κατά την διάρκεια των σπουδών τους (π.χ. οργάνωση και διοίκηση, ειδικεύσεις σε επιχειρησιακά θέματα, κλπ.), η οποία θα μπορούσε να επιφέρει καλύτερα αποτελέσματα στην άσκηση του έργου τους.
3. Ένα άλλο επίπεδο παρεμβάσεων αφορά στην αναμόρφωση των προγραμμάτων σπουδών της προπτυχιακής εκπαίδευσης (Σχολή Αξιωματικών, Σχολή Αστυφυλάκων) με την προσθήκη νέων εκπαιδευτικών αντικειμένων που να απαντούν στις σύγχρονες απαιτήσεις του αστυνομικού επαγγέλματος. Κατ' αρχάς, είναι απαραίτητο να δοθεί ιδιαίτερη έμφαση σε ζητήματα που άπτονται του προσφυγικού/μεταναστευτικού φαινομένου, της εγχώριας και διεθνούς τρομοκρατίας, του διεθνούς οργανωμένου εγκλήματος καθώς και της αστυνομικής συνεργασίας σε ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο (transnational policing). Επίσης, χρειάζεται να αναθεωρηθεί το περιεχόμενο των υφιστάμενων εκπαιδευτικών αντικειμένων που ναι μεν εξακολουθούν να είναι χρήσιμα για την άσκηση του αστυνομικού επαγγέλματος αλλά που οι κατευθύνσεις (φιλοσοφία, στόχοι, κλπ.) ή/και οι μέθοδοι διδασκαλίας τους είναι παρωχημένες. Τέλος, τα ζητήματα της προστασίας των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και του σεβασμού της διαφορετικότητας θα πρέπει να αποκτήσουν ξεχωριστή θέση στις αστυνομικές σχολές, όχι μόνο με την προσθήκη σχετικών μαθημάτων, σεμιναρίων και διαλέξεων στα προγράμματα σπουδών (π.χ. διαπολιτισμική εκπαίδευση) αλλά και με την εγκαθίδρυση σταθερών συνεργασιών με θεσμούς και επιστημονικές οργανώσεις υποστήριξης των δικαιωμάτων του ανθρώπου (όπως, ο Συνήγορος του Πολίτη, η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ, η Εθνική Επιτροπή για τα Δικαιώματα του Ανθρώπου, κλπ.).
4. Σε ανάλογο πλαίσιο, θα ήταν χρήσιμο να εξεταστεί η διαμόρφωση ενός ολοκληρωμένου και στοχευμένου προγράμματος συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης και διά βίου μάθησης (Σχολή Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης), το οποίο θα αναθεωρείται σε τακτική βάση με βάση τις αναδυόμενες ανάγκες και θα εξασφαλίζει, αφενός, τη διατήρηση και βελτίωση της σωματικής και επιχειρησιακής ικανότητας του αστυνομικού προσωπικού και, αφετέρου, τη συνεχή ενημέρωση, επανακατάρτιση και προσαρμογή του έμψυχου δυναμικού του Σώματος στις νέες απαιτήσεις. Για τον σκοπό αυτό θα πρέπει να αξιοποιηθούν επαρκώς οι χρηματοδοτικές δυνατότητες που προσφέρουν τα ευρωπαϊκά προγράμματα, καθώς και οι νέες τεχνολογίες (π.χ. web-seminars). Παράλληλα, χρειάζεται να ενισχυθούν οι συνεργασίες με αστυνομικές ακαδημίες του εξωτερικού καθώς και με ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια και ερευνητικά κέντρα και να αυξηθεί η συμμετοχή του αστυνομικού προσωπικού σε διεθνή αστυνομικά εκπαιδευτικά σεμινάρια και προγράμματα ανταλλαγών.
Αυτές είναι μερικές μόνο από τις προτάσεις που θα μπορούσαν να υλοποιηθούν σε μια ενδεχόμενη μεταρρύθμιση του συστήματος της αστυνομικής εκπαίδευσης. Εννοείται ότι για να πετύχει οποιαδήποτε μεταρρύθμιση θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με την σύμφωνη γνώμη όλων των ενδιαφερόμενων μερών (πολιτική και φυσική ηγεσία, συνδικαλιστικές οργανώσεις, ακαδημαϊκή κοινότητα) και αφού προηγηθεί σχετικός διάλογος και επαρκής διαβούλευση. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους ότι η επένδυση στην εκπαίδευση δεν είναι ούτε χάσιμο χρόνου, ούτε χάσιμο πόρων. Αντιθέτως, η υψηλού επιπέδου εκπαίδευση μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στην ενίσχυση του επαγγελματισμού του αστυνομικού προσωπικού, τόσο στο επίπεδο της επιχειρησιακής λειτουργίας και αποτελεσματικότητας όσο και στο επίπεδο του σεβασμού των δικαιωμάτων των πολιτών, με άμεση συνέπεια την βελτίωση της δημόσιας εικόνας της αστυνομίας και, τελικά, την βελτίωση των σχέσεων αστυνομίας – κοινωνίας.

http://www.poasy.gr/web/index.php?option=com_content&view=article&id=2564%3Aastynomiki-ekpaidefsi-i-anagkaiotita-mias-metarrythmisis&catid=47%3Aola-ta-arthra&Itemid=99

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ 1,2,3 ΚΑΙ 4 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015



















Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε από τις 01 έως τις 04  Οκτωβρίου 2015  εκδρομή της Λέσχης Αστυνομικών Θεσσαλονίκης στην Κωνσταντινούπολη. Στη διάρκεια αυτής της εκδρομής οι συμμετέχοντες  είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν από κοντά το βυζαντινό αλλά και το σύγχρονο πρόσωπο τής Κωνσταντινούπολης μέσα από επιλεγμένες επισκέψεις και ξεναγήσεις.
Ανάμεσα στα άλλα επισκέφθηκαν το ανυπέρβλητο μνημείο-σύμβολο τού Βυζαντίου, την Αγία Σοφία, περιεργάστηκαν από κοντά την τέχνη τού ψηφιδωτού και τής τοιχογραφίας στη Μονή της Χώρας με τα μοναδικά παγκοσμίως ψηφιδωτά της, βίωσαν την αγωνία των Βυζαντινών καθώς όρθιοι έψαλαν ύμνους στην Παναγία προκειμένου να τους σώσει από τους Αβάρους στη Μονή των Βλαχερνών και έψαλαν όλοι μαζί το «Τη Υπερμάχω Στρατηγώ τα νικητήρια», ήρθαν σε επαφή με τους θρύλους τής  Άλωσης στη Μονή της Ζωοδόχου Πηγής (Μπαλουκλί), όπου ζωντάνεψαν τα τηγανισμένα ψάρια τού δύσπιστου μοναχού, περιπλανήθηκαν από θαλάσσης στα στενά τού Βοσπόρου οπτικοποιώντας τα ιστορικά στοιχεία που είχαν μάθει μέσα από τα σχολικά και τα λογοτεχνικά βιβλία, περπάτησαν σε γειτονιές που μαρτυρούσαν έντονα το ελληνικό στοιχείο και συνειδητοποίησαν το «πάντρεμα» των δύο πολιτισμών, ελληνικού και τουρκικού.
Ξεχωριστή, βέβαια, θέση ανάμεσα στις άλλες ήταν οι επισκέψεις μας στην Θεολογική Σχολή της Χάλκης και στο Φανάρι όπου οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να ζήσουν μια μοναδική εμπειρία αφού  πέρασαν  μπροστά από την πύλη που παραμένει κλειστή από την ημέρα τού απαγχονισμού τού Πατριάρχη Γρηγορίου τού Ε΄, και στην συνέχεια εισήλθαν στον Πατριαρχικό Ιερό Ναό τού Αγίου Γεωργίου όπου και παρακολούθησαν μέρος της θείας Λειτουργίας.
Τέλος θα ήταν παράλειψη αν δεν εκφράζαμε τις θερμές μας ευχαριστίες στο ταξιδιωτικό πρακτορείο
Dromeas Travel,για την άψογη οργάνωση, τον εκπληκτικό ξεναγό μας Αβραάμ Κωστίδη και τον οδηγό Νοντα Κουτελάκη.    

Όλα τα παραπάνω μας δίνουν δύναμη για ανάλογες δραστηριότητες!!!